Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 05.10.2008, 16:48
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.362
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja niko69 Näytä viesti
kruunumutteri ja sokka ni pysyy kiinni (itellä samoja oireita) onko sulla katkeevalla vetarilla etuperä?
laatikolle ISO lauhdutin omalla flektillä? itellä ei ongelmia ollut vaikka on jumissa huudateltu mutta man. ei lämpene läheskään yhtä paljon. ameriiikassa kovasti reiittää konepeltejä koska xjstä ei kuuma ilma pääse kovin hyvin pois konehuoneesta (YLÖS se pyrkii).
eikö ole vieläkään vetareita alkanu vit.....aa pökkyrät?

Täytyy varmaan sokkalukitus laittaa kun nyloc-mutteri ei kestä tiukalla. Miulla on Rubicon Expressin panhardi ja se väliholkki on hitsattu alkuperäiseen kiinnikkeeseen kiinni, jotta pultiin kohdistuva vääntö tules leveämmälle alueelle. Ei ole katkeavaa vetaria.

Laatikolla on oma iso öljynjäähdytin, termostaatti on muistaakseni 72 asteinen, visko laitettu jumiin ja vierellä alkuperäinen ilmastointimallillisen sähköflekti, vesipumppu uusittu, jäähdytin huuhdeltu useampaan kertaa eli ei ole tukossa, konepelti nostettu takalaidasta ylös, kokeiltu useammilla erilaisilla jäähdytysnesteillä. Aina vaan lämmöt nousee, ja nyt taisi sitten viimein mennä kansipahvikin Ajoin äsken auton kotiin, noin neljä kilometriä, kun kaveri toi sen rekalla kisapaikalta tänne maalle ja kone keitti kun pääsin perille.

Vetarit ja akselit muutenkin kestänyt ihan hyvin, mutta jakolaatikon ketju ilmeisesti virahti. Laittaisiko 231 vai korjaisiko ton 242 vai hankkisiko ihan oikeasti kestävän jakiksen? Onko jotain suosituksia noista paremmista jakolaatikoista?
Vastaa lainaten