Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja solihull
Valitettavaahan se on, että joku on myllännyt uran jollakin protovehkeellä
|
Valitettavaa että on haastavaa maastoa
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja solihull
Itse ehkä kaipaisin kisoja, joissa ajetaan "lähes vakioilla", mitä se sitten lieneekään (orkkikset ja stanut). Sitten voisi olla modi- ja protokoneille ihan omat ajoalueensa tai kisansa (joissa osassa ihan rakennettuja esteitä ym. reittivariaatioita)
|
Eikö se ole sama järjestää omat kisat erikseen suzukeille ja autoille. Onhan jo suurin osa orkkis/stanu-kilpureista suzukeja. (Isommissa luokissa sitten laitetaan suzukin runko ja/tai runko ja kehutaan suzuki maasta taivaisiin

) Onko jotain etua, että jaetaan saman lajin harrastajat kahteen eri porukkaan? Olisiko molemmille "porukoille" kisajärjestäjiä?
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja solihull
Sitten tulee vielä tämä tiellä liikkuminen. Itse näen, että siirtokilpiautoilla ja protoilla ym. ei juurikaan oltaisi siirtymillä tien tukkona. Rajusti rakennetuista peleistä ei oikein aikuisten oikeasti läheskään kaikki ole maantielle soveltuvassa kunnossa. Ei ainakaan kun on kisattu 12h. Aivan varmasti tiellä syntyy vaaratilanteita kun täysin kurassa oleva rajusti rakennettu peli ajelee työvalojen varassa keskellä yötä tiellä etsien metsätien liittymää kun auton lailliset valiot on kyrvähtäneet ja ohjausvarsi on solmussa ja pari iskaria hajalla. Silloin sitä mennään kuin ajokoira.
|
Mitä pahaa siirtokilpiautot on nyt menny ihmisille tekemään kun useassa topicissa puhutaan pahaa? Onko se naurettavan matala orkkissuzuki vapisevine lehtijousialustoineen yhtään sen turvallisempi maastosession jälkeen? Eikö originaalista hajoa lailliset valot, kun ne ovat metrin protokilpuria alempana? Eikö se alimpana/etummaisena oleva millin seinämällä omaava ruosteinen vakiovarsi mene solmuun aikaisemmin kuin korkealle sijoitettu vahva varsi? Eikö ajokoiramainen eteneminen ole ihan (vakion) lehtijousialustan ominaisuus?