Näytä yksittäinen viesti
Vanha 04.10.2008, 20:01
tjl:n Avatar
tjl tjl ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 22.07.06
Sijainti: riihimäki, .
Perusasetus

niin ja jos hdj:tä menet katsomaan.

kuuntele etuperää ettei äännä. kokeile kardaanista pyörittää paljonko klappia. pikkasen niissä aina on mulla ehkä 1/8 kierrosta mutta jos rupee oleen joku puol kierrosta tarttee pikkuhiljaa remppaa. etuperä on sitten aika kallis remppa jos ei ole mitään tehty.Laakerit itelle vaihdoin ne makso jonkun 500e. sitten saattaa joutuu vaihtaan vetarit, "ne napalukon korvikkeet", vetonivelet.pahimmastta tapauksessa koko murikan. eli noin 3Ke max. aika epätodennäköstä ei kaikki kuitenkin paskana.

Selvitä onko kk laakerit vaihdettu.ne maksaa noin 70e tarvikkeet. vaihto helppo.Itse tarkistutin ipefixillä. Sen äänen kuulee kuulemma parhaiten moottorin takaa auton alta.

Kokeile kylmästi vääntää kaasu pohjaan ja kuuntele rökeltääkö.
nuissa tuppaa pumpun ennakkosäädin jumittaa, tai se mikä kääntää kymänä ennakkoa. monesti se kuulemma otetaan kokonaan pois.Muutenkin on tarkka vedelle pumppu sit, et kannattaa vähän huoltohistoriaa kattella.Multa haos ja makso noin tonnin. Niin ja kannattaa kysellä onko suuttimille tehty ikinä itään, nuil on kuitenkin jo yleensä ajettu aika paljon. mulle makso jonkun vajaan tonnin.

jakohihnan vaihto onko suoritettu. osat toyolta jonkun 250e, helppo vaihtaa. mutta vaihda se kiristimen jousi kans, mulla oli poikki ja pyöri kiristimen ja jakohihnan välillä! tuho ei ollut kaukana.

Tarkasta että lukot pelaa oikeesti. eli kokeile päälle ja pois useapi kerta. takalukko yleensä ryytyy ikä on sitten kallista jos lukko moottori paskana.

mätävikaahan nuissa ei juuri ole.

Niin ja osat näihin on aika kallita mun mielestä.Ainakin jos joutuu toyolta hakemaan.

Viimeksi muokannut tjl : 04.10.2008 20:05
Vastaa lainaten