Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 04.10.2008, 08:07
Nalle:n Avatar
Nalle Nalle ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 16.12.03
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 1.665
Perusasetus

Jos tuollaista perusluotettavaa maasturia, jota pystyy vielä ihan kohtuudella rakentamaanikin, kaipailet, niin suosittelen erittäin lämpimästi Toyotaa. HJ on ihan kelpo aihio perheenkuljettimen ja offipelin välillä. Toki, on se senverran painava porsas, että ei sillä ihan joka paikkaan kannata naamaansa tunkea, mutta kohtuu laitolla ja sopivalla ajosilmällä tuo menee melko monesta paikasta. Lisäksi, jos budjetti on kympin luokkaa, niin sillä saat jo valita, minkäkuntoisen HoJon haluat. 61Turbo on lähellä sydäntä monessakin mielessä. Vakiovinssin asentaminen on iisiä ja sopivia mekaanisia keloja saa murto-osalla vähänkään yhtä tehokkaiden laadukkaiden sähkökelojen hinnasta. Edelleen, tasauspyörästön lukot löytynevät vakiona. Lisäksi 61sen tapauksessa kauppaan kuuluu tehoa ja vetokykyä, sekä tilaa. Ainoa, mihin joutunee sijoittamaan, on kunnolliset renkaat ja mahdollisesti uusi jousitus, mutta niitäkinhän saa jo rahalla. Ainoa, mikä tuossa on henkilökuljetustouhuja ajatellen huono asia, on tuo älytön dieselvero, mutta sekin harmi katoaa, jos löydät 6 henkilölle rekisteröidyn pakun.. Tosin, ne ovat hakemisessa ja hinnaltaan vastaavaa henkilöautoa kalliimpia.

Ja yksi asia, joka ihan oikeasti on harkinnan arvoinen.. Eli HJhin saat pelkällä muutoskatsastuksella 33set kumit alle. Esimerkiksi johonkin Jeeppin niitä et mahda saada, kuin poikkeusluvilla.

Nyt pitää sitten lisätä, että kohtuukilometreillä ajettu GR Patrol on myös kohtuuhyvä ja -edullinen valinta. Edellä mainittu HDJ Toyota on tietty yksi parhaista, mutta niiden hinnat poukkoilevat jo valmiiksi tuolla kympin pinnassa, joten varustelurahoa pitää tienata sitten erikseen.
Vastaa lainaten