Näytä yksittäinen viesti
Vanha 02.10.2008, 19:01
La tuskaa La tuskaa ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 28.06.08
Sijainti: Raahe
Perusasetus

Jaa onko tosiaan noin että sopii takaperän hilut sinne. hmmm niitä luulis löytyvän kyllä. On mulla jo yks tiedossa jonka varmaan haen tässä kunhan ehdin eka.
Joo onhan siellä reipas 3cm palikkaa yläpallon välissä. Eihän se keula joustais ulos ollenkaan jos ei sinne mitään laittais. Iskarista loppuu varat kesken tällä hetkellä molemmista päistä. keula joustaa ehkä noin 5cm ulos ja varmaan saman sisään. aika jäykkä se on vaikka oon lyhentänyt niitä etujousia..
Takana on tosiaan ihan orikinellit jouset eikä oo jousipetejä muutettu ollenkaan vielä. Onko ne fiuden jouset kuin paljon pidemmät ku latan omat?? Pitäis biltemannilta hommata tosiaan pidemmät iskarit ja taka iskareiden paikka muuttaa.
Mulla oli taka akseli tipahtaa tosta ku oli edellinen omistaja korjaillut vähän päin vi....tua niin repes korista tukivarsien korvakot irti. etureunalta jäi vähän kiinni. Noh siinähän sitten vääntyi iskarit kanssa.

Liikaa tuntuu olevan pitoa noissa kumeissa ku hajoo tekiikka

Paljon sulla on joustoja siin. Mulla joustaa perä jotain 60cm ja keula 50cm. sais keulan veltommaksi niin sit joustais viel enemmän.

Onhan toi kyllä melko peto menemään maastossa mut hiekassa vähän jotenkin huono. Varmaan johtuu siitä että voima loppuu kesken ku hiekka on niin sairaan raskasta.

Kyllä Ladalla saa päät kääntyyn. Ja poikakin aina haluaa että sillä lähetään liikenteeseen vaikka vain kauppaan mennään
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	25072008(001).jpg‎
Views:	399
Size:	96,1 Kt
ID:	1565  

Viimeksi muokannut La tuskaa : 02.10.2008 19:04
Vastaa lainaten