Taakse vois laittaa pitkästä serieksestä salisburyn, niin olis samantien vahvempi akseli. Siihen sitten arb tai detroit locker. Tai sitten lyhkäsen roveriakseliin 10 tai 24-spline arb, detroit locker tai truetrac. 24-spline roveriakseliin sopivia vetareita saa esim kam differentialsilta ( suomessa myy offroadpaja)
Etuakselille menee sama 10-spline lukko kuin rangeen yms, mutta lautaspyörälle tarvii laittaa välilevy. Kamin lukon kanssa sopivia vetareita ei taida kukaan tehdä seriekseen eteen. (tarvii olla pitkäpoorinen lyhyellä puolella)
24-uraisen arbin/detroitin kaveriksi vois ostaa vetarit vaikka täältä
http://www.seriestrek.com/axles.html (ihanan kallista)
10-uraisten osien ostaminen ainakin uutena on mun mielestä vähän turhaa jos autolla meinaa maastossa ajella.
Rangen tai defenderin akseleilla pääsee vetareitten suhteen vähän helpommalla, mutta maksaa kuitenkin lopulta enemmän kuin esim toyotan osat..