Näytä yksittäinen viesti
  #12  
Vanha 23.09.2008, 20:06
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JhLi Näytä viesti
Sellasta autoa ei ookkaa tullu vielä vastaan jossa keskiö olisi niin tiukka että se voisi edes jotain kantaa.
Aikanaan tuuppasin Ke-70 korollaan jotkut mitälie/mistälie vanteet, ja voe ristus. Pitkään ajeltiin pellolla ilman pultteja, eikä prkl lähteny irti ne vanteet navasta kirveelläkään! Lopulta kaivettiin tarpeeksi iso leka ja pari rautakankea, niin saatiin ne irti. Vanteet oli kyllä sen jälkeen niin solmussa, että :P

Sama homma tuli vastaan kun lykättiin fx-korollaan polon vanteet...

Ja tuossa eilen piti vaihtaa taas yhteen täysperävaunuun yks pari renkaita. Ristus, että se sisempi oli hyvin naittautunu ruosteen kanssa kiinni napaan. 3 tuntia, pullo ruosteenirrotinta, 10kg leka, vääntörautoja, ulosvetimiä... Happikin loppu polttoleikkausvehkeistä. Lopulta sain nytkähtämään pikkasen, kun vetäsin vanteeseen sinkin kiinni ja reilu nykäsy valtralla... useita itse asiassa.

Eli: jos vanteen keskireikä on nafti, niin sillon vituttaa enempi :P
Vastaa lainaten