Näytä yksittäinen viesti
  #35  
Vanha 21.09.2008, 12:44
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
No toivotaan ettet tule vastaan kun ainakin meidän virman scanioissa ei vanne keskity napaa vaan on keskitetty pulteilla ja autot on suht uusia -07 ja kaikissa 4 autossa sama homma oli myös edellisissä.
totta turiset... kuorma-autoissa ja joissain työkoneissa keskitys tehdään pulttiin tulevilla holkeilla, eli siis jos ei ole kartiomuttereita jotka hoitavat keskittämisen, samalla holkit estävät vannetta kiertymästä suhteessa napaan/rumpuun. yleisin syy renkaiden löystymiseen on asennusvaiheessa jäänyt paska ja ruoste vastinpintojen väliin! pienemmissä vehkeissä,esim.henkilöautot/maasturit ym. löystyminen johtuu yleensä romusta vanteesta/asennusvirheestä/vääristä kartiokulmista ja momenteista.. ja ne alumiinivanteiden muovirillukat ovat vain asennusapuvälineitä, ei ne mitään kanna! T: raskaskalustoruuvaaja.
Vastaa lainaten