JOOPA JOO...alkaa olemaan pikkusen ymmärrys kateissa noiden jarrujen kanssa...tänään sitten tallilla ähräsin varmaan 3 tuntia ja sain renkaat jotensakin oikealla lailla pyörimään tai no ainakin luulen niin....
Kun rengasta pyöräytti kädellä säätöjen jälkeen se pyöri noin 1,5-2 kierrosta kunnes pysähtyi. Jarrut ottivat tasaseen ja fiilis korkealla. Kotiin päin ajoin niin joku 10-12 kilsaa alko jarrut taas jumimaan enempi ja vähempi ja taas oli hermo loppu.
Kotiin kun pääsi niin oikean puolen etunen oli kuuma kuin hellankoukku ja vasen taka samaten....Siinä sitten ihmetellen kun ennen laahaamista jarrupoljin painui noin 3-5 cm ja sitten oli kova vastassa mutta kun laahaaminen alkoi niin jarrupoljin on jo heti vastassa kun jalan päälle laittaa.
Autoon on siis laitettu uusi pääsylinteri,etupyöräsylinterit ja kengät+jouset ja säätökilkkeet.
Kohta alkaa sellanen patentoiti että alkaa hermo loppumaan ja joku saa romurautaa halvalla Twisted Evil
Ei vaineskaan mutta kun ei oikeasti älli riitä nyt ton kanssa yhtään että mikä helvetti sitä nyt riivaa...
Ja mikä se kikkare on missä on se jarruvaroitusvalon sydeemi joku venttiili????
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä.
|