Viestiketju: IC:n asennus pajeroon.
Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 18.09.2008, 21:08
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

tuskin ne alipaineletkuja on kun sen turbon pitäisi sitä ylipainetta kuitenkin tuottaa
Hukkaportti vaatii oman letkunsa jostain turbon ja sylinterikannen väliltä, esim. ahtoputkista tai imusarjasta.
Toinen letku voipi olla hyvinkin syöttöpumpun ahdonalaisen syötön säädölle.
Siellä mihin kaasuvaijeri loppuu ja vivut alkaa on syöttöpumppu, siinä syöttöpumpun kupeessa on ahdonalaisen syötönsäätö "yksikkö", päällimmäisenä on kotelo jonka sisällä on kalvolla ohjattu säätökara, siinä kotelon kannessa pitäisi kuitenkin olla liitäntä letkulle jonka toinen pää liitetään kanssa johonkin turbon ja imusarjan välille.

Nämä molemmat letkut voi myös liittää toisiinsa eli tehdä yhdestä letkusta käyttämällä T-haaroja, ahtopainemittarin liitännän voi myös tehdä T-haaralla.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten