tuskin ne alipaineletkuja on kun sen turbon pitäisi sitä ylipainetta kuitenkin tuottaa

Hukkaportti vaatii oman letkunsa jostain turbon ja sylinterikannen väliltä, esim. ahtoputkista tai imusarjasta.
Toinen letku voipi olla hyvinkin syöttöpumpun ahdonalaisen syötön säädölle.
Siellä mihin kaasuvaijeri loppuu ja vivut alkaa on syöttöpumppu, siinä syöttöpumpun kupeessa on ahdonalaisen syötönsäätö "yksikkö", päällimmäisenä on kotelo jonka sisällä on kalvolla ohjattu säätökara, siinä kotelon kannessa pitäisi kuitenkin olla liitäntä letkulle jonka toinen pää liitetään kanssa johonkin turbon ja imusarjan välille.
Nämä molemmat letkut voi myös liittää toisiinsa eli tehdä yhdestä letkusta käyttämällä T-haaroja, ahtopainemittarin liitännän voi myös tehdä T-haaralla.