Näytä yksittäinen viesti
Vanha 18.09.2008, 16:37
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter Näytä viesti
Kai tarkoitat, että kuskille + matkustajalle paikat? Vai onko meno niin hurjaa ettei varsinaista kuljettajaa ole lainkaan
Johonki savipellon tyyliselle vauhtirata, tarvittaessa kastelulaitteilla eikä mitään valtavia hyppyreitä..

Eiks hyppyjen ja rynkytyksen lisääntyessä kuitenki kuskista tule matkustaja Siis tarkoitin just kuski+appari on vähimmäis määrä ja itse asiassa sais olla vaikka samalla maksimi määräkin???

Ja siis eihä tästä ole tarkoitus mitään nopeuskilpailua tehdä sanan varsinaisessa mielessä vaan paikat sen verran "tiukkoja" ettei nopeudet pääse edes nouseen hirveesti, mut silti nopein suoritus ilman virheitä palkitaan korkeimmin pistein.

Ja tuskin se vinssin laittaminen trial miehille niin vastentahtoista on. Ja ajakoot sit perkele muita vastaan vaikka käsitaljalla mun puolesta

Juu ei mulla ollu mielessä ottaa mitenkään AKK kisaks vaan tänhän vois järjestää kuka tahansa. Vähä niinku nykyiset suunnistuskisatki.

4-pistevöistä en tinkis.....oikeesti kävi mielessä vielä kuppipenkkikin, mutta jos taas lähettäjä tarkistaa, että vyöt on oikeasti kiinni, niin kyllähä vöilläkin saadaan melkoisen tiukkaan sidottua penkkiin.

Kaaret...niin siis kyllä mäkin olen mieluummin 6 piste kehikon puolella, jos äänestykseen menee, mutta ku mulla oli perus ideana, että ei tästä tulis mikään rock race tai kanadan mallin älytön kaluston rikkomis ja räimintä kisa, vaan enemmänkin perinteisen Top Truck Challengen tyylinen, jossa olis sit mukana Hi-Luxia, toitsua, Patrol, Volvo, Chevy, Dodge, Ford, Suikka, Jeep yms kalustoo.

Eli enemmän perinteisiä maastureita. Mutta silti en lähtis kieltään putkirunko tai puoliputkirunkoisiakaan pois. Koska mun mielestä kaikki kynnelle kykenevät sais ottaa osaa äänestykseen.

Ja jotta isotehoisia ja nopeita autojakin suosittais, niin mun mielestä vois olla yhtenä osiona ihan kiihdytys kuivalla pellolla tai hiekalla tai miks ei vaikka asfaltilla. Sellaisessa kokeessa taas joku "spider" tyyppinen trial kikotin ei kuitenkaan ole vahvoilla verrattuna vaikka piristettyyn Blazeriin. Mutaspoorissa taas kuitenkin pikkutehoisella ja hitaallakin autolla saatetaan ajaa pohja-aika.

Siis onks mun ajatusmalli nyt siis väärä, ku en haluakkaan totaalista tuhoa kaikilla jaksoilla ja kaikille autoille????????
Vastaa lainaten