Viestiketju
:
PS.COM safari
Näytä yksittäinen viesti
#
1
18.09.2008, 16:26
bluevan
Sankari
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Reitit on kuulemma niin hankalia patrolille et jätän väliin tämän safarin.
Todellisuudessa työt pukkaa päälle ettei pääse.
Edit: Taas tätä soutuvene meininkiä. Näillänäkymin tulossa sittenkin.
Viimeksi muokannut bluevan : 21.09.2008
08:20
Perustelu: soutaa/huopaa
bluevan
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: bluevan
Etsi kaikki bluevan:n viestit