Kykimen ja taka-akselin välissä on paljon paikkoja joista pauke vo ikuulua. Kytkimen painaminen ei ihan heti viittaa kyllä takaperään paitsi vedon loppumisena.
Kuuluuko vedättäessä, taakaasulla ja moottorijarrutuksessa sama pauke vai muuttuuko?
Kuuluuko pauke myös kävelynopeudessa?
Itse selvittäisin tuon paukkeen taajuuden. Maalaa renkaaseen merkki ja tutki paukahtooko monta kertaa renkaan yhden kierroksen aikana. Jos kerran niin liittyy perään, jos 4 kertaa niin kardaanin ristikko jne.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön
eli takaperään laitettu edellisen omistajan toimesta quick lock. tänään otin auton sitten ajoon, ja pääsinhän noin 6km kun perä rupes "paukkuttaan".eli mitä kovempi nopeus/kierrokset sitä kovempi ja taajempi paukutus on.heti kun painaa kytkimen pohjaan paukutus luonnollisesti loppuu,ja pakilla ääni ei kuulu(tai sitten en ole pakittanut tarpeeksi kovaa).lukolla ajettu kuulemma noin 600km ja olen lähes varma että ääni kuuluu perästä.siis mistä on kyse?!?
|