Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mylppy
Vastaillaanpa pariin esiinnousseeseen asiaan:
3. Lapusta jossa näkyivät saadut rastit. Enää ei tuollaista vaivaa ruveta näkemään... Ongelmana on se, että tuloslaskentaohjelmisto ei tallenna hylättyjä rasteja mitenkään, vaan ainoastaan hyväksytyt. Ulos ei saada listaa jossa olisi hylätyt kuvat tiimiltä näkyvissä. Toiveita voi esittää Japelle
7. Tuo GreanPeace tekstiviestin lähettäjän pystyy kyllä kilpailunjärjestäjä melkoisen varmasti arvaamaan. Kyseinen kirjoitus oli siis lehden tekstiviestipalstalta. Toimittajia oli jonkinverrankin seuraamassa kilpailua. Itse en muista sanomalehdistä tiedä, kuin Turun Sanomista, joiden toimittajan ja kuvaajan kanssa itsekkin olin juttusilla. Eiköhän 88 tai Esa kerro enemmän kun jaksavat herätä takaisin eloon 
|
En nähnyt minkälaisesta listasta on kyse, mutta.. Aluksi saatiin se A4 missä oli rastien numerot ja mihin pistettiin ruksi perään kun rasti oli poimittu. Jos ohjelma tekis samanlaisen lapun ja ruksit niihin rasteihin jotka on hyväksytty, olis nopea verrata missä on mahdollisesti vika. Ja pienenä parannuksena jos siihen jaettavaan lappuun sais rastin pistemäärän vielä näkyviin? (tietty ne näkyy siinä rastilistassa, mutta kuitenkin)
Turun Sanomissa oli kahdella sivulla juttua ja kolme kuvaa, ihan positiivinen juttu. Mulla ei ole skanneria, mutta voin tietty kuvata jos ei parempaa löydy. Webissä on toki suunnilleen samat jutut:
http://www.turunsanomat.fi/ajassa/?t...2,1:0:0:0:0:0: