S02 Montenegro Racing #4
Vihdoinkin kotona, hyvä oli kisa.
Vähän soitellen sotaan ja safaroimaan lähdettiin kun kamerakin piti palata hakemaan lähdön jälkeen.

Vähän yhtä sun toista puuttui matkasta tai oli jääny tekemättä.
No mut oli meillä suuria teknillisiä ongelmiakin, nimittäin apukuskin ikkuna ei liikkunut ylös eikä alas.
Etupanssarikin tais jäädä jonkun kannon nokkaan kun repes liitoksistaan, saipahan yhden todella lyhyen rampin lisää?
Takavinssi puutui, ilmeisesti pieniä virransaanti ongelmia, etuvinssin vapautus ei toiminut alkuunkaan vaan narua piti syöttää uloskin moottorilla pyörittämällä, kaiken lisäks naru meni rummulle todella hyvin solmuun "just kun ois tarvinnu" etuvinssiä, siinä temutessa menikin varmaan tunti, ihme ääntä rupesi myös pitämään, eli kumpaankaan vinssiin ei siis oikein voinut luottaa.
Loppuyöstä katkesi etu Arbin letku juurestaan ja etuvannekin oli vääntynyt sisälaidastaan ja paskat välissä eli vuoti, ohjausiskari löystyi itsestään kiinnikkeistään.
Helvetinmoiset kiitokset Matta Valkoselle ja konevuokraamo Vatupassille sekä ARS-Metal/Hämpylle joita ilman ois tää reissu jääny tekemättä.
Kiitokset toki myös rakkaalle Kruuselle joka navigoinnista huolehtii, ei varmaan olis Cup #1 pokaalia hyllyssä ilman häntä.
Ja kiitokset "huollolle" jolta saatiin kameraan uudet patterit, paksu tussi kilpailunumeroiden vahvistamiseen ja MOTIVAATIO juomaa. =)
Pikkuhiljaa alkaa väsyttämään, kumma vaikutus tolla oluella tommosen kisan ja pienen ajomatkan jälkeen?