Joopa joo...tulipahan tutuksi noi uakkerin etujarrut sitten vaikeimman kautta. Se tappien säätö on kyllä sellanen operaatio , että jos joku sen osaa selkeesti mulle selostaa/taivuttaa rautalangasta olisin hyvin kiitollinen.
Kyllä ne jarrut nyt pelaa kun on uutta pääsylkky ja kengät ja pyöräsylinterit mutta se että sais ne säädettyä niin että ei laahaa tai sitten että ees ottaisvat tarpeeksi kiinni ja suht tasaseen. Nyt tilanne se että 3 pyörää 4 menee lukkoon suunnilleen samaan aikaan mutta yksi pyörä oikea etu tulee jälessä ja kaiken lisäksi laahaa silleen riittävästi.
Yksi syy toki voi olla se että on jarruputki pikkusen mutkalla kun joku pikkusen kiristänyt sinnepäin mutta kyllä se vanhalla pääsylkyllä toimi kuitenkin.
Noh pääasia että pääsylkky ei päästä läpi ja poljin ei pakene lattiaa kohti kun pidempään painaa....onko muuten joku hyvä järjestys lähteä ilmaamaan niitä etusylkkyjä????
noh taistellaan taas kun jaksetaan auto sentään kotitallissa ja ajokunnossa joten tässä kerkee vielä monesti ne jarrut säätämään