Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Osmo87
kiitoksia tierosta. Täytynee lyödä toi tavallinen seegerin rollukka sitten sinne kun ei tuo orginaali enää halua pysyä urassaan.
Ja koitetaan ajaa aina niin pitkästi takatuuballa ku vaan pääsee ja lyörähän sitten vasta nelinkontin kun matka tyssää! 
|
Minulla ääniä alkoi kuulua kun vaihdoin sen sokan ohuempaan. Vetari oli jostain syystä niin syvällä ettei se sokan aluslevy mahtunut olemaan paikoillaan ja sokka ei meinannut pysyä paikoillaan. Kun käytin navan auki ja kasasin uudelleen niin aluslevy ja sokka meni hyvin paikoilleen. Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään ääniä. Automaattinavoilla kannattaa välttää sellaista edestakaisin heijaamista koska lukko kytkeytyy päälle pienellä viiveellä. Eli jos ajat eteenpäin neliveto päällä niin menee hetki että napa lukittuu. Sitten kun lähdet peruuttamaan niin napa saattaa pysyä hetken lukossa jonka jälkeen lähtee pois päältä. Sitten se taas lyhyen ajon jälkeen menee taas päälle. Eli aina kun vaihtaa suuntaa niin lukko käy pois päältä joka ei varmaan tee kovin hyvää jos autoa heijataan eteen ja taakse.