Viestiketju: Eurotrial säännöt?
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 13.09.2008, 15:47
Saija:n Avatar
Saija Saija ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 10.08.06
Sijainti: ?
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Teemu Näytä viesti
niin puskissa kuiskitaan yleensäkkin sitä sun tätä. nyt kun se on kirjoitettu esille uskon sen PISTE =)

joo toisaalta hyvä toisaalta huono. joutuu nyt sitten taktikoimaan kuten me jouduimme vuokatissa viimeisellä jaksolla "keskeyttämään" ajamisen ennen pahaa paikkaa... koska ei ollut mahdollisuuta pästä loppuun. moni taasen ei päässyt kun jäi jumiin pitkälle tuossa jaksossa. kukaan modi tai promodi auto ei ajanut loppuun tuota viimeistä jaksoa oli se niin #kuraisa#
Tuo uusi pistelasku aiheuttaa mun mielestä sen, että yritetään loppuun asti koska ne ajamattomat portit on sen verran "kalliita". On eri asia jos jää mahastaan kiinni ekan portin jälkeen (ajamattomat portit on 25 pojoo/portti, + maaliportti 50 pojoo) kuin se, että aika loppuu kesken 5 metriä ennen maalia (maaliportti 50 pointsia).

Itse ehkä lisäisin vielä pykälän (tää on siis vaan mun mielipide, ei ole tulossa) että portti on ajettu hyväksytysti kun se säilyy EHJÄNÄ. Jäisi nää kikkailut ja tahalliset keppien yliajot pois. Ratamestarillekin olisi helpompaa duunata radat kun ei tarvitse miettiä millä kaikilla ajolinjoilla on mahdollista portti suorittaa. Kisa nopeutuisi kun turhat keppien vaihdot ym korjaamiset jäisi huomattavasti vähemmälle. Kosketuksesta normipisteet, mutta jos porttimerkkinä oleva, mikä nyt onkaan menee rikki, jakso loppuu siihen...
Vastaa lainaten