Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 10.09.2008, 20:09
ariman:n Avatar
ariman ariman ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 29.12.04
Sijainti: Eagle-City, Finland.
Viestit: 1.033
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HiluxMan Näytä viesti
Jenkeissä myydään kahta eri mallia Hiluxin välityksiä, sanovat niitä 4-sylinterisen ja V6:n välityksiksi. V6 rattaat on tukevampia. Voisiko tässä olla sellaisesta kyse? Sen tiedän, että V6 rattaiden pinionin laakerit on ainakin isommat kuin 4-sylinterisen joita kaiketi Suomen Hiluxit ovat. Mihin koppaan olet niitä tunkemassa?
Ei ole 4-cyl ja V6 -välityksissä muuta eroa kuin pari kymmenesosaa pinionin shimmauksessa.
http://www.gearinstalls.com/cus.htm

Jenkeissä on alkanut -86 malleissa olemaan v6 perää isommilla laakereilla, veikkaan että samoihin aikoihin on täälläkin vaihtunut tuo.

Tuossa on 571 asennusta: http://www.gearinstalls.com/buddy571.htm
Vastaa lainaten