Maasturinoobi neuvoo nyt toista, mutta helppo neuvoa kun ongelmat on about samoilla tasoilla.
Maastotunkki on per..leen hyvä. Ilman sitä kiroaa itsensä monta kertaa kun sellaista ei ole.
En ole yhtä vakuuttunut kuin nämä pro ukkelit tuosta mekaanisen paremmuudesta, mutta tosin en itse vinssaakkaan niin paljoa. Itsellä oli mekaaninen ja sen kanssa oli ongelmia siinä pirun sokassa+ että huolimattomuuttaan jäi voimansiirtopäälle (olen varmaan ainut jolle näin on käynyt

) Vaihdoin sähköseen. Itse vinssailen satunnaisesti joten en lähtenyt mihinkään supermerkkivinssiin investoimaan vaan otin offroadtarvikkeelta tuon 12000 TML vinssin, ja mitä sillä on tullut vinssattua niin hyvin toimii ja vetää ja on siinä kuitenkin hyvä takuukin. Asennus on helpompaa kuin mekaanisen, mutta nämä ovat vain minun kokemuksiani.
Minkäänlainen vinssi ei pelasta sinua kuitenkaan niiltä metsissä ja soramontuilla pörrääviltä offroadkärpäsiltä. Nekun kerran puree niin oireet on offroadmyymälöille mieluisia

. Turha kuvitellakkaan että "juu nää 33" renkaat ja joku vinssi ja se on ihan hyvä, muuta en tee" illuusiot kestää kovin kauaa.