Tänään pidettiin osalle talkooväestä nakinjako- ja maailmanparannustuokio.
Pitihän sitä myös käydä vähän katselemassa millaisia koiruuksia sitä on kehitelty, ihmeen kuivalta näytti tämä rasti. Eivät näköjään edes Kuramadot saa vettä tuolaisessa pienessä mäen töyräässä pysymään.
Tämä rasti kuulemma näytti liianhelpolta, niin kyllähän tilanne piti korjata pienellä lapiotyöskentelyllä.
Tarkka ja virallinen pikkukeltaisen kahluusyvyyden osoitin on nyt oikeassa kohdassa. Eli eiköhän tuosa ole se 15cm kosteutta pinnassa.
Pelkona on että kilpailu on aivan turhan kuiva, niin epätoivonhetkellä sitten kilpailunjohtaja haki vähän apulaitteita. Jos tällä nyt saisi vähän vettä seuraavaan kuoppaan pölyämistä estämään.
Hivenen on kosteutta jo pohjalla, mutta kai tuohon tilkka vielä pitäisi saada. Voitte vaan arvata mihin kohtaan rasti tulee.
Kuvakulma hämää ja Esa on pieni ihminen, ei ne kivet nyt noin suuria ole... Ajolinja suoraan kivien päältä eikö niin?
Tässä on lähesvirallinen Ahosensedän sylimitta, pitäähän sitä katsoa että rasti on sopivalla etäisyydellä reitistä.
Kyllä sinne ylettää, eikun hetkinen. Tämä oli vaan todisteena että on siellä pohja. Ja kyllä kyseisessä paikassa tänään raivattiin kaivurilla reitti, eikä edes pahasti upottanut ympäripyörivän alla.
Ja ei oikeasti kaikki paikat ole mitään kurakkoja, vaan paljon on myös mukavaa metsäuraa ajeltavaksi.
Yksi rasti pienen nyppylän päältä kuvattuna, tuosta sitten voi jatkaa eteenpäin seuraavalle rastille mukavassa hyvin hoidetussa nuoressa metsässä, joka taustalla näkyy.
Ja valitettavasti tänään tuli jo kaksi ensimmäistä peruutusta. Pähäma Off-Road ja Pähäma Pro Huolto peruivat.