Viestiketju: hdj:n polttimot
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 04.09.2008, 16:50
tjl:n Avatar
tjl tjl ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 22.07.06
Sijainti: riihimäki, .
Perusasetus

tjoo.eli kuvia en ottanut. mutta viikonloppuna laittelen ballastit kunnolla kiinni niin jos siinä samalla.

ja asennuksesta, oli todella helppo.
ennen asennusta vielä soitin myyjälle(katuauto.com) että meneekö rikki jos kokeilee napaisuutta. kun olin jo akut irrottanut eikä ollu tietoa mikä on +ja mikä -. en myöskään tiennyt että onko - ohjattu.

homma alkoi tietenkin akkujen irrotuksella.vanhojen lamppujen poistolla. sitten uudet lamput paikoilleen. ja loput onkin ihan plug and play.eli todella helppo, voi asentaa vaikka kerrostalon pihalla. H4 sarjassa tarttee ottaa akulta + ja -. H1 sarjassa ei sitäkään.

mukana tuli ihan fiksun oloset ohjeet ja hyvät kiinnikeraudat ballasteille.
H4 kantaan ei kyllä mahdu enään se alkuperänen kumi kortonki suoja.

tuosta amp sarjasta sanoisin sen verran että mun mielestä aika fiksu olonen.liittimet ja johdot mun mielestä erittäin laadukkaat.ballastitkin oikein tukevan oloset.

kuskin puolellahan on hyvin tilaa ja saa helposti ballastit kiinni. apparin puolella hiukan ahtaampaa, mutta eiköhän ne sinne sovi.

nyt pitäis vielä ostaa apparin puolelle uus umpio kun 700tkm ajettu on hiukan jo himmeä.
mutta näin päivänkin valossa on huomattavasti kirkkaammat.

värisävy jonka otin oli 5000K.mielestäni aika hyvä. pitäisi olla lähinnä luonnon valoa.
heti kun sain sarjan asennettua niin pitihän sitä lähteä koeajolle, ja suoraan rengasratsiaan tietenkin 37" alla...

varaosa hinnasto oli muistaakseni jotain seuraavan laista.

ballasti 35e.
H4 lamppu 42e
H1 lamppu 21e

edit: ja toimitus oli todella nopea.kuten päivämääristä varmasti jotkut huomasikin. eilen aamupäivällä tilasin, tänä aamuna oli matkahuollossa. hintaa kesty hiukan alle 300e kuluineen kun soitin ja tinkasin.

Viimeksi muokannut tjl : 04.09.2008 16:53
Vastaa lainaten