Ja oikeen 20 tuumaset alumiinivanteet, pimp my ride.

Keskiöt ovat tosin valurautaa, joten ei tule liikaa tuuninkia.
Mittasin pulttijaon, mutta en nyt pienessä kaljassa muista sitä. Piti ottaa pyörät pois, mutta en saanut. Vannekehä on kolmiosainen, ja niillä ulommilla pulteilla kiinni. Alumiini hiukan hapettunut, ei irronnut kehä keskiöstä ilman väkivaltaa. Vanteen keskiö on lisäksi v*ttumaisesti kiinni pyörän navassa. Kiinnitys on läpipulteilla, mutterit ulkopuolella. Takapuolelta ei saa millään pidettyä kiinni pultin kannasta. Ainoa fiksu keino ottaa keskiö pois, on irrottaa rasvakuppi, avata keskimutteri, ja ottaa laakereineen napa pois.
Kärry olisi paljon paremman näköinen proton orkkis 14.5-20 renkailla, niitä on 4 kpl jemmassa. Nuo 8.25-20 kummit ovat niiiin kapeat ja matalat. Iso renkaisen sisun perässä kärry kulkee nyt aisa pystyssä, proton renkailla kärry kulkisi aikalailla suorassa. Jollain välikappaleella 6 x jotain jaon saisi muutettua 10 x 335 mm.
Kärry on kovin kapea, ja tekisi mieli leventää sitä. Vääntösauva jousitus ei vaan oikein salli sitä. Pidentäminen on helppoa, leikkaa-liimaa menetelmällä.
Hienoa olisi, jos tällä saisi joskus kuljetettua Pajeroa.

Voisi hakea kaiken moisia auton raatoja pahoista paikoista.