Terve... Oli näköjään nostettu tääki turbo hässäkkä pinnalle...
Sen verran tosta omasta voin sanoa, että ahdot ei noussu mihinkään, ennenkuin käännettiin sitä ahdon alaista syöttöä lisää, sit heilahti 1,2 bariin että tärähti, mut ei voinu pitää siellä ettei kansi hajoo... Ja tää oli vanhalla pumpulla, joka ei antanu ku 3900rpm:ää, mutta kun vaihdoin pumpun ja sain kierrokset sinne 5000 ni johan ahtaa, 1,5 kiloo parhaimmillaa, sitte kello takasin kiinni ja ahdot oli 0,5-0,6 luokkaa, eikä kule mihinkää... Nyt meni kello paskaks ja taas on ahtoja 1,4 luokkaa.
Tarvis jostaa hommata uus kello sinne, ettei tarvii taas avata kantta, ku just sain sen korjattua... Meni nimittäin nokka-akseli poikki ja keinuvipujen akseli kieroks. Tää ei kyllä johtunu ahdoista, vaan hihnapääs lipsahtaan ja venttiili löi nokan poikki ja hihnan siinä samalla.
Paljos tollanen turbon päivitys nyt kustantais ja kuinka kone kestää sen jälkeen???
Tarvii lisää tehoja, ei riitä enää 35 pökkyrää pyöritellä kunnolla.....