Tuli taas opeteltua uutta, kun kytkimen vaihdoin. Mutta kansipahvia en ole vaihtanut.
Minulla tuli silloin tällöin kuplia syylarista ylikuumenemisen jälkeen. Kun saan vaihdettua ehjän syylarin, pitää tarkastaa tilanne.
Lueskelin Jeepin kannen irroitus/kiinnitysohjeita. Niissä ei ollut mitään ihmeellistä. Pultit saa käyttää kahteen kertaan, joten entisillä pärjätään. Mitään ohjeita kannen hiontaan tai sellaiseen ei ollut.
Kysymyksiä:
Jos syylarista tulee hieman ilmaa, onko se merkki vuodosta syliteristä?
Onko vaarallista koneella, jos sillä ajaa kun on pieni vuoto?
Onko se pahvin vaihto vain työtä, eikä mitään rakettitekniikkaa?
Pitääkö pakoputken/imusarjan tiiviste vaihtaa?
Jotain erityistä huomioon otettavaa?