Tänään "ihmetelty".
Takaa kuskin puolelta yksi lehti poikki, muutoinkin aikas latat kamat, paloi käämi kiinni, joten napakka kirosanoilla höystetty soitto "tukkurille" ja seuraavat osat tilaukseen:
-Dobinsonin pakat taakse + kaikki muu kilke mitä samalla voi vaihtaa
-Snorkkeli (minun tuurilla kuitenkin vahingossa upotan tämän johonkin, joten varalta)
-Trailin välitykset aksuloihin
-Välitykset + laakerit yms laatikkoon (korjaus-sarja)
-Sopivat kilkkeet jotta kardaanit menisi paikalleen, tällähetkellä takaa 2 ruuvilla kiinni ja edestä kokonaisella yhdellä, joten vissiin vaatii petrausta (ei tod ajettu tällä virityksellä)
-Lisävaloja
-Valmiit tractionbarit molempiin aksuloihin
-Takapuskuri (tätä joutuneen odotteleen, ei ollut varastossa)
-Tankilta (myös sisältä) kaikki uutta pumpulle saakka
- Simonsin pönttö + vähän reilummankokoista putkea jottei ala ahistamaan
Lisäksi tulossa uusi runko joka tarkoitus viedä tädinmiehelle kuumasinkittämöön, mutta tässä voi kestää pitkäääään...
Koria kävin läpi, helmoja lukuunottamatta en perskules ruostetta löytänyt mistään, joten korille ei tarvitse mitään muuta kuin helmat uusia, jotka tulee tallinaapurin työpaikalta "no, anna jotain" hintaan 4mm tavarasta.
Etuaksulan cut&turn onnistui taanoin kyllä oikeaan kulmaan mutta jostain (alkoholi?) syystä on pakkojen pedit vituilleen hitsattu kieroon joten nämäkin pitää korjata.
Valitettavan moni on sanonut jotta "olet sinä pirun hyvä noiden tietokoneiden kanssa, mutta nuo autot sinun kannattaisi jättää rauhaan", mutta harrastusmielessä ja hyvänä vastapainona koneen näpytykselle itse tätä touhuan, en tiedä sitten mikä muoiden motiivi on, mutta minun mielestäni kun jotain on aloitettu niin se per..le viedään loppuun vaikka hammasta purren. Onpahan sitten vaarina 70 vuotiaana (jos valmistunut silloin) jotain kerrottavaa lapsosille. Toinen vaihtoehtohan olisi kiikuttaa suoraan laitettavaksi, mutta mikäs rentoutumiskeino se semmonen olisi?