Viestiketju: TML- Trophy
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 13.08.2008, 22:29
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
juu tähän kannattaa ja varmaan käytättekin ajatusta raadissa tovin, huoltoauton rastialueen lähelläolo "pelasti" meidätkin Juuassa, muuten kännykuulumattomalta alueelta raidetanko olalla 25 km kisakeskukseen ei olis houkutellut, liftaaminen tai taksi olis tietty vaihtoehdot

en näkis tätä kuitenkaan ongelmana kenellekään
Mä näkisin siinä sellasen ongelman, että jo nykyään kolmannen (ja/tai neljännen) kartturin penkit on aika olemattomia. Ukot istuu periaatteessa korin ulkopuolella pienessä kolossa säiden armoilla. Jos kartturi saa siirtää huoltoautoa siirtymät, eikä sillä kolmannella penkillä tarvitse kärsiä enää ollenkaan, voi sen kolmannen penkin tehdä kietaisemalla turvavyön kaariputken ympäri, "tuossa se istuu lokasuojan päällä".

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KFor Näytä viesti
Sinänsä tuo että koko teamin pitää osallistua koko kisan ajan on oikein, mutta onko kisa käynnissä jos auto on rikki.... eli eikö tuohon voisi saada jo vihdoin joustoa ja sallia kilpaijoiden ajaa varaosia, työkaluja, bensaa tms hakemaan muullakin kuin kilpurilla?
"Kaikkien kilpailijoiden tulee ajaa koko kilpailu", käytäntö ilmeisesti ollu semmonen, että kilpuri odottaa metsässä kun huolto&kilpailijat on korjaamassa osia jossain. Mun mielestä on ihan sääntöjen hengen mukaista toimintaa? Olisko sääntötulkinta niin, että huolto saa kuljettaa kilpailijaa/kilpailjoita, kunhan kilpa-auto ei liiku?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jnu Näytä viesti
Heitetääs tähän mukaan sellanen ajatus että tulee vaurio joka vaatii vaikka kolmen tunnin remontin niin onko väärin jos kuski ja appari käy nukkumaan ja huolto herättää kun auto on valmis..?

Toisaalta, saako takapenkin appari jäädä huoltoautolle laittamaan ruokaa sillä välin kun muut kerää rasteja.. tiukasti sääntöjä tulkiten ei.
Eka on mun mielestä ihan ok, ihan mahdotonhan tuota on edes valvoa.
Toisesta oon ihan samaa mieltä, toi on oikeastaan jo vaihtomiehistön käyttöä kun appari vaan lepäilee grillin vieressä.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HJ60 Näytä viesti
Ja kisan ulkopuolinen apu oli kielletty, eikös nuo liftaaminen ja taksi oo sitä?
Eikös se ole kaikille tasapuolisesti tarjottua apua, joka on sallittu?
Vastaa lainaten