Jeps eli nyt tarvittais hyviä vastauksia teiltä konkareilta.
Eli eli ensimäikseksi, kun tuossa vähän aikaa sitten oikean puoleinen lehtijousi otti vähän kipeetä, johtuen siitä kun keskinmäinen lehtijousista oli lähtenyt paikaltaan, ja ylin lehti vääntyi hieman mutkalle Tästä itse tapahtumasta ei ole kyllä mitään havaintoa että miten todellisuudessan kaikki on käynyt sen vain tiedän että keskilehti ei ollut yhtään siellä missä sen piti olla

. Nii omassa patrollissani on 3 takalehteä per puoli.
Tuli tuossa viime sunnuntai pikku offailuissa huomattua tuo taka-akselin todellinen eläminen. Eli oli auto normaalisti ristiriipunnoissa, ja taas oli lähteä keskinmäinen lehti paikaltaan mutta tällä kertaa oikealta puolelta. Siis nyt puhutaan ihan maksimi joustoista. Niin rupesin miettimään tässä että pitääkö siihen vääntää lattaraudan palaset jotka estää sen keskinmäisen lehden liiallisen elämisen, vai annanko asian olla? Todella hyvin alusta joustaa nyt mielestäni ihan tarpeeksi.
Sitten olisi toinen kysymys. Eli tuossa omassa patrollissa olen huomannut, että etukardaanin liuku on mennyt väljäksi. Sen tuntee käsillä ja huomaa äänestäkin. Kun kytkin polkimella pelleilee, ja on nelivetopäällä niin kuuluu semmonen hauska ääni(vaikee selittää). Niin tälle asialle olis hyvä tehdä jotain. Mutta mitä? Pitäisikö vain ostaa jostain pätkäpatrollin etukardaani? Josta tulee jo lisää kysymyksiä, eli onko pitkä ja pätkämalleissa eri etukardaaneja? Tai ehkäpäkö tehdä nyrkkipaja malliin boorituksen väljyydenpoisto operaatio vasaralla? Vai olisiko vielä jotain hyviä ideoita tuohon mitä ei nyt mulla ainakaan tullut mieleen.