Nytte kun aamulla ajatteli asiaa ikäänkun levänneellä kaalilla, niin oivalsin että totta munassa se koolinki on oltava irrotettava.
Aikasemmin on tullu irroteltua muista kulkineista laakerikehät vetämällä oikein kuuma hitsipalko kehän sisäpuolelle. Kun palko jäähtyy, niin se vetää koolinkin kasaan. Sittepä se irtoaa ihan helposti.
Joo. Se mäsäks menny himpula ei ollukkaa mikää laakerin vierintäkehä. Sehän onki sellanen hemmetin töttörö, joka simmilevyillä laakerivälystä säädellessä rutistaa varsinaista laakerin ulkohehää tiukemmalle ja sitte se kartiorullalaakerinperkele meneeki kireämmälle. Lisäks se japsin sorvaama rillukka antaa sisemmälle elikkäs öljystefanille kodin ja paikan. Näin mä sen olen oivaltant. Voi saakeli millanen viritys, vai onks nää aina tällasia.
Nytte tonne akseliputkee olis varmaan aika helppo työntää pötkö tai kaks aniittia ja sitte ku se posahtas siellä, niin oliski syytä päivittää koko helvetin kaselirakenne. Perä olis ainaki 100% lukossa. Tai voishan se olla jo ihan avonainen, mene ja tiiä.
No nytte varmaan joutuu mennä kypärä kourassa inisemää päivän huoltoo että voi kun se koolinkilirpukka on nyt niin kallis ja eikä helvetissä sitä tietenkää muualta saa ku se on ihmeellinen, platinaa ja telkkari kaupanpäällisiks. (Vaan ei saa sitä telkkariakaan kumminkaan viedä kotiin, asentajat kattoo sitä kahvitauollaan, vaikka niin se siellä katolla onkin)
Ja sittehän se alkaa olla selvää, että lopultakin siinä käy taas niin että kaikki kuo.....*
__________________
Seuraava voit olla sinä
Viimeksi muokannut okkiM : 31.07.2008 20:03
Perustelu: kuhan editisioin
|