Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja praimery
No nyt valkenee... sielä on siis kardaanilla oma rumpunsa.
Se Lock-right on siis aina toiminnassa kun veto on päällä, enimmäkseen tulee maastossa/sora- ja metsäteillä ajeltua, mutta kestääkö yhtään kaupunkipyörittelyä?
Palstaa tiiraillessa tulee mieleen vaan lisää kysymyksiä. Sj410:ssä on ilmeisesti keskitasauspyörästö?? Löytyykö lukkoa ja miten toimii, siis kytketäänkö erikseen vai meneekö päälle esim. vasta hitaalla nelivedolla?
|
Ei ole "ylimääräistä" keskitasauspyörästöä. Jakolaatikko on ns. kiinteä malli eli kepillä kytketään etukardaani mukaan pyörimään ja samalla kepillä eri vaihteensiirtäjää liikuttaessa kytkeytyy lyhyempi välitys käyttöön.
Käytössä on siis nope takaveto, nopea neliveto ja hidas neliveto. Ja voima jakaantuu aina nelivedolla 50/50 taakse/eteen.