Sanoppa muuta, oletin itsekkin että ratkaisu kestää nyt edes tavan ajoa. Tosin vänkärin rengas haukkasi ojaan, ja renkaat oli kääntyneet tuolloin jo runsaasti ojaanpäin myös, joten kulma, jolla rengas otti ojanpohjaan oli aikas raju, joten vääntöä tuli runsaasti pakkaan. Tämä on oikeastaan ainoa selitys minkä keksin. Kuljettajanpuolen hitsisauma myös petti iskarin kiinnikeessä joten tämäkin oli yksi syy siihen että aksula pääsi kääntymään todella rajusti.
Olipahan perkule semmoset "joustot" etten ole missään nähnyt. Tosin joustot oli nyt vähän väärään kulmaan, mutta joustot kun joustot
Tuo petien kulma on myös asia mikä pitää tarkistaa nyt kun akselin joutuu taas kerran pois ottamaan.
EDIT: Tässä vielä yksi kuva kuskinpuolelta. On ainakin tarpeeksi notkeet pakat nyt katsastukseen