Ei foorumeista ole haittaa... Turhat foorumit kuolee, niinkuin on muutamaan kertaan todettu.
IMO 4WD Mitsulle ei ole tarvetta omalle foorumille, koska se, mitä ei täältä toyotan maailmasta löydä, löytyy kai sieltä mitsun omalta foorumilta. Ja loput löytyy kysymällä. Enkä pitäis mitsua mitenkään niin erikoisena (hyvässä tai pahassa), että tarvitaan omaa foorumia niille.
Itse NCF:n jäsenenä olen huomannut, että aika hiljainen paikka tuo nissanin oma foorumi on. Toisaalta, turhat paskan jauhamiset loistavat kans poissaolollaan.
Luulen jopa, että suurin osa ncf:n käyttäjistä lukevat kans tätä foorumia. Ja täältä ite kysyisin, jos/kun jotain kysyttävää on. Yleensä kuitenkin tulee etitty googgelilla ja sieltä löytyy monesti vastaus, joka useasti on peräisin täältä.
Ite pari pajeroa omistaneena en usko enää mitsua ostavani, mutta jokaisella merkillä on huonot puolet. Ja suurin osa autoista hajoaa sen takia, että käyttäjä tekee jonkun tyhmän virheen. Esim ahdetuissa kannet halkeaa kai sen takia, että ei viittitä hoitaa moottorin alkulämmitystä tai loppulämmön tasaamista..
Joopajoo.. Meni taas hiukan OT:n puolelleki, mut samase.