Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja praimery
Joo tätä olen juuri itsekin pohtinut, että kyllä se pitää "oikeakin" auto olla kaverina. Mutta kyllä nyt viimeistään alkaa tuntumaan siltä, että jos hommaan sj:n, niin pidän myös nykyisen autoni... maastossa tulisi ajeltua ja töihinkin pitää päästä. Kyllä tuo vain taitaa olla mahdoton yhtälö.
Ei tuo vitarakaan varmaan paha vaihtoehto ois, vähän vaan ovat kalliimpia...
Mites sj410/-413 kulkee maastossa "vakiona"? Siinä ei ilmeisesti ole tasauspyörästön lukkoja, mutta "keskilukko" on? Eli jää "ristiriipuntatilanteeseen", mikäli saa sössittyä sellaseen tilanteeseen auton...?
Jaa nuita on siis automaatteinakin... eikös se syö koneen jo entisestäänkin pienehköjä voimavaroja?? http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1988939
|
Mä oon jo tässä pari vuotta ajellut pääasiallisesti susukilla, ja kertaakaan ei ole tielle hajonnut...tai oikeastaan on, mutta kaikki viat on aiheutuneet maastoajosta, ja siellähän saa hajalle minkä vain...
Muihin vakioautoihin verrattuna kulkupuoli on erinomainen maastossa. Jäähän se ristiriippuun siinä kuin muutkin lukottomat, mutta se nyt ei ole aloitellessa mikään ongelma vielä. Ennemmin aloittelevalta kuskilta kantti loppuu kuin susukilta menohalut...
Ei varmasti ole automaattivaihteisia. Tuonkin linkin autosta selkeästi löytyy vaihdekeppi...