Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 28.07.2008, 14:16
Kartse1 Kartse1 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 09.07.06
Sijainti: Ylöjärven Kuru, Finland.
Viestit: 1.064
Perusasetus

TH 350:stä en ole räplännyt, mutta muunlaisia automaattilaatikoita useita.

Ensimmäisenä kannattaa tutkia, että toimiiko vivustot niinkuin pitääkin ja onko kaikki vivut yleensä paikallaan.
Kaveri hyttiin vipua liikuttelemaan ja itse kömmit auton alle ja lampun kanssa tutkit vivustojen toiminnan.

Jos vivustot toimii, niin sitten öljypohja auki ja tutkit öljynsuodattimen kunnon ja tarvittaessa vaihdat sen. Usein pelkkä pesu bensalla puhdistaa riittävästi.
Jos suodattimessa on paljon kuraa, niin on oletettavissa, että sitä kuraa on venttiilien sisälläkin.
Joissakin laatikoissa venttiilit saa käteen ilman laatikon irrottamista, mutta jos joudut
koko laatikon irrottamaan paikaltaan, niin silloin siihen melkein kannattaa samalla kertaa vaihtaa kaikki kuluvat osat.

Kaverin -92 GMC 6,2D:n laatikkoon nämä sisukalut maksoivat reilun 100€ ja se teki koko homman itse vajaassa päivässä.
Vastaa lainaten