Helmat pitää kuiten olla, nosti korin pois tai ei, joten illalla kerkesin jotain tekemään.
palkki asemoitu kohilleen ja mittoihin, päät vielä umpeen ennen asennusta.
Palkin takapää on muotoiltu sisälokarin muotoa mukailevaksi, etupää tulee näin.
Ei kai siinä iso homma oo irrottaa kori. 12 pulttia, ne on kaikki käytetty 2 vuotta sitten auki, ku takarunkoa tehessä koria oli nostettu vajaa kymmenen senttiä, ja vaihoin samalla pari kumia varaosa-autosta.
Syylärin letkut, samalla voi vaihtaa tuon varaosa-autosta otetun ja tinurilla käytetyn kennon, vaikka nykynen heittiki vuotamasta ku käytin varaosan korjattavana. Lämppärin letkut.
Rattiakseli, käytetty irti ku toimimatonta tehostajaa ihmeteltiin ja simpukka irrotettiin.
Jarruputket, molemmat on siitä kierukan alapuolelta ollu auki ku on pitäny vaihtaa, meni vuorollaan puhki just siitä liitoksen yläpuolelta.
Maakaapeli ja koneen/laatikon sähköjohot, polttoaineputki, ulosoton vivusto.
Mitä muuta?
No katotaan nyt, nostetaanko vai ei. Rungon päälläkin on ollu kaikenlaista moskaa, sinnehän ei nää eikä pääse kopistelemaan.