Kysytäänpä nyt ensin, joku on kuitenkin tehnyt tämän jo.
Tallin lattialla lojuu 2 kpl hj61-akseleita sekä 1kpl vakio SJ410.
Tuli mieleen laittaa akselit Suikkaan, tämähän ratkaisisi monta ongelmaa:
Lukot
välitykset
murrosmurska
levyjarrut
+Suzukin akselit veisivät vähemmän tilaa keskellä lattiaa...
Muttamutta: Suzukista on tulossa leimapeli.
Mitäs jos kavennan akseleita siten, että murikka tulee keskelle autoa ja käytän molemmin puolin lyhyttä hj:n alkuperäisvetaria?
Suzukin raideleveys on n. 120cm ja Hj:n (kavennuksen jälkeen) olisi n.110cm, tämänhän saa vielä offsetilla korjattua?
Akselit tottakai soataan samassa yhteydessä, jolloin saadaan öljypohjan ja murikan välille vähän lisää välimatkaa, mutta riittääkö se?
Konettakin olisi periaatteessa varaa tuoda jokusen sentin ylöspäin jos tarvetta.
Onko tuollaista edes mahdollista saada kilpien väliin?