Isot suunnitelmat, isot ongelmat... Tänään lähti tosiaan ihan kirjaimellisesti ekat savut ku startattiin.. Kierrokset täysillä heti ens alkuun ja eihän sitä tajunnu heti vaihteella sammuttaa ku tottunu avaimesta vääntämään.. Reaktioaika hieman huono ekalla startilla ja tontti mustana

Mutta ei tällä hetkellä pahemmin naurata, kun ihan sama miten säädät ruuvit pumpusta, niin aina on kiekat täysillä.. Ja sain jopa 22mm listan unohtumaan venttiilikopan ja hehkukiskon väliin, tällä hetkellä autosta kaikki virrat täysin kadonneena. Joten vinkkejä kaivataan, mikä sulaa seuraavana siitä akun juuressa olevan sulakkeen jälkeen
edit. tosiaan se akun jälkeinen sulake on alunperin 5A ja se palo viime talvena, ku taas vaihteeks tuli kämmäiltyä jotain, nyt siinä tilalla on reikärautaa, joka todennäkösesti vastaa jotain 300A sulaketta, eli ois oikeesti ihan kiva ku sais ees jotain virtaa taas autoon