Näytä yksittäinen viesti
Vanha 27.06.2008, 17:44
Urbancityboy:n Avatar
Urbancityboy Urbancityboy ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 24.09.06
Sijainti: Savo, Finland.
Exclamation

Olkaa kilttejä, pitäkää huolta Guantanamotopikistani, oikeusmurha!

[QUOTE= pandakin päässy kuviin.
Kauanko meni ennenkuin poliisit oli ratsaamassa?
Eikö hivenen harmita jo taloudellisestikin ostaa ilmeisesti kalliita kasviksia kun jeparit tulee ne ratsaamaan kuitenkin?[/QUOTE]

Ensimmäisellä kerralla about 8 kk.Loppukesällä -07 aloittelin. Nuo ylläolevat kuvat on nyt viikon sisään otettuja eli kohtalaisen tuoreita. Lodjuissa kasvaa mm. Venäjän jättiläishamppu (ko. kasvi kasvaa jos tieto paikkansa pitää, Suomessakin kasvukautensa aikana 2-3 metriseksi ja kuitu / Öljy / ym. kaikilta hyötykäyttötuottotavoiltaan on kuulemma yksi parhaista lajikkkeista), siemenet olivat vaan pahuksen pieniä kikaleita joten koitan risteyttää vielä tuon lajikkeen Durban- ja Jamaican Pearl- seeprajuovalajikkeilla mm. siementuoton kohottamiseksi ja kannattavuuden maksimoimiseksi että tulisi suurin tuotto viljelyyn käytetyllä löpö/työmäärällä. jos onnistuu niin ko. kasvin nimeksi tulee varmaan Urban Ruderalis. Lähtivät vaan valitettavasi romurautarahoilla ostetut ja tähän alkavaan yritystoimintaan sijoitetut kasvikasvattamon / risteyttämön suurpainenatriumit virkavallan mukaan että hieman hankalaa on kyllä mitään saada aikaiseksi.

ja jep, kyllä harmitti todella. Ja vielä enemmän senkin vuoksi, että kun tuo aiempi jalostustyö valui hukkaan, suurin osa viimeksi viedyistä / takavarikoiduista kasveista oli juuri Venäjänhamppua tuolloinkin joka oli TODELLAKIN aikomus pölyttää ja risteyttää tämän kasvukauden siemenviljaksi. Kasvatuslaitteet on kuulemma jo rouhittu ekokemin uuniin valtion kassasta (huom.veronmaksajien rahoilla) maksetuilla hävityskuluilla, osan kasvatuslaitteistani aion todellakin saada takaisin että tiedoksi Sepolle vaan tämäkin. On valitettavaa, että tämän paikallisen tähtikomisarion toimesta poliisi on jo tässä vaiheessa rikkonut enemmän lakia (mm. esitutkintalakia) kuin minä itse koko elämäni aikana milllään tavoin laskettuna. Poliisivalassa muuten muistaakseni on puhetta jotenkin tyyliin "haluaa toimia asiallisesti, rehellisesti ja sovinnollisuutta ja tasapuolisuutta edistäen, haluaa olla rehellinen ja luotettava". voisinpa kysyä Sepolta, etä oletkos Seppo toiminut kuten virkasi edellyttää? Mikäs juttu tämä mm. lienee ollut, että kun itseäni pidettiin niin tiiviisti kaapissa, että en mm. itse saanut valita asianajajaani(!), minulle kaappiin tuotu salkkuheppu esitti ainoastaan, että "jos on paha olla kaapissa niin kyllä poliisilta saa kuulemma rauhoittavia ja muita ryynejä ym. kivaa (joita en todellakaan ottanut kun en käytä enkä ole milloinkaan käyttänyt mitään nipsuja tai napsuja ym. mömmöjä, kun olen kyllä nähnyt, millaiseksi niistä jengi menee), niin ja kaikki (2X) pidätysvangitsemisoikeudenkäyntini julistettiin salaiseksi vaikka itse niitä hyvin selkeästi vastustin ja vaadin mediaa paikalle kun oli semmoinen olo, että nyt mm. tehdään näköjään tutkintaa & tuomiota näköjään subjektiivisin perustein jo etukäteen ja syynä pidätysoikeudenkäyntieni salaisiksi julistamisiin oli tutkinnanjohtajan esittämä epäilys siitä, että "mikäli media (lehdistö ym) saa asiasta tietoa ja uutisoi siitä, OLETETUT riskumppanini syyllistyvät tuolloin kätkemisrikokseen. No, samaan aikaan ko. asian tutkinnanjohtaja eli Seppo seponseponseppo oli antanut kaikille tiedotusvälineille laajoja haastatteluja(!), joissa hän oli todennut, että nyt on ollut tässä tapauksessa kysymyksesssä on ollut juuri pelkästään hampun viljely pelkkään päihdekäyttöön, päihdehamppuviljelyä on tehty nk. "urakalla", ja että toiminta on ollut ammattimaista ja laajaa, ja että se on ollut käynnissä jo vuosikausia. Reilua peliä kerrassaan sanonpa vaan, varsinkin kun kaikki tutkinnan kaikissa vaiheissa esiin tullut näyttö tukee ennemminkin omia näkemyksiäni(!) eikä näitä Sepon omia visioita joissa mopo todella keulii ja lujaa. Sanonpa tässä myöskin samalla jo sen että Seppo kulta, joudut omista tekosistasi vielä julkisen selvityksen antamaan ja tämä ei jää tähän mikäli Suomi on vähääkään oikeusvaltioiden piiriin kuuluvien maiden joukossa.

Olihan tuo sangen oikeusvaltion periaatteiden mukainen olo silloinkin kun ilmoitettiin, että tämä päihdepuoli on ainoa poliisin käyttämä tutkintalinja, ja että pidetään nyt ensin kuukausi kaapissa noin aluksi, ja siirretään sitten toiseksi kuukaudeksi läänille niin eiköhän ala tunnustuksia tulemaan. Eikös esitutkintalaissa ole joku merkintä tuostakin. Pikkaisen kusaisivat kaikki asiani pahoin tuon kuukauden kaappireissun vuoksi. talous on täysin kuralla vieläkin ja Osmon ruuilla olen viimeaikoina ollut. muuten mm. Protokin voi sitten varmaan sitten tarvittaessa vahvistaa, että rahapulassani jouduin juuri kahta päivää aiemmin myymään hänelle yliopistohoojiini (!) eli sinisen cruiserin ja nekin rahat on nyt siten takavarikossa kun on kuulemma olleet huumehyötyä eli pilvirahoja tms. vastaavaa voi jestas sentään. Asianosaisilta itseltään, vaikka olen niin pyytänyt, ei kukaan poliisin tutkija ole ko. asiaa kuitenkaan vaivautunut millään tavoin tarkistamaan. Harmi, että nämä paprut eli esitutkintapöytäkirjat ovat vielä salaisiksi luokiteltuja,(sakko tulee tuostakin siis jos vaikkapa netissä ne tässä vaiheessa julkaisen) kun ei kukaan jonka kanssa olen asiaa läpi käynyt ole vielä moista touhua kertonut aiemmin nähneensä, siis sitä, ttä tutkinta ja syytteeseen johtavat seikat ovat pohjautuneen täysin olettamuksiin ja uskomuksiin. myös on paljon oudoksuttu sitä painostuksen määrää joka pidätysvankeudessa epäiltyyn on kohdistettu. Nämä Kaarinan viikatemiehet (ennakkotapaus hamppuasiassa?) antoivat aiemmin ehkä hieman suuntaa, mutta oliko ko. viljelijä kuukautta kaapissa olemattomin epäilyjen vuoksi, tuskin. Tuosta päihdepuolen epäilyjen vakavuudesta ja "vuosikausia jatkuneesta ammattimaiseta päihdekasvatuksesta ja myynnistä" kertonee ehkäpä jopa Sepollekin jotain se, että näille "ammattimaisille" oletetuille rikoskumppaneille eli kavereilleni on jo tullut syyttämättäjätämispäätökset koko jutusta ja juttu on lopetettu jo esitutkintavaiheessa, ja silti Seppo on sitä mieltä, että olisin kuulema tienannut siemenkasveillani n. 300 000 euroa(!!!) eli rikosHYÖTYÄ on kuulemma ollut useiden satojen tuhansien markkojen edestä ja että aikomus on ollut repäistä jatkossa voittoa hampusta laittomin keinoin 1, 8 miljoonan markan edestä. Aika jännä, kun on todistettavasti ollut täysin perse auki vähäisiä romurahoja lukuunottamatta. rahat on kai sitten jossain jamaikalla riippukeinussa pinakoladan ja jointtipinon & rastafaaraomusiikkilevyjen vieressä odottamassa.

Siinä käy helposti näköjään näin juuri silloin, kun on pitkän virkamiesuransa aikana korkeintaan jututtanut jotakin juopuneita traktorikuskeja, ja törmää sitten johonkin tämmöiseen "ennennäkemättömän ihmeelliseen asiaan", jonka ympärille on rakennettu negatiivisia fobioita & uskomuksia kohtalaisen paljolti, niin silloin pääsee vaan sitten kai mopo käsistä ja keulimaan pahemman kerran ympäri. Kun ei vaan tulisi noita lain rikkomisia enää enempää sieltä poliisin puolelta tehtyä kun niihin on ennenpitkää laillisuusvalvojilla taipumus puuttua. On nimittäin harmi jo senkin vuoksi, kun olen itse vähän niinkuin poliisin puolella aina ollut ja hieman samansuuntaisia hommia on tullut itsekin tehtyä (mm. jäähallikeikat Halmeen turvamiehenä silloin joskus). Poliisiorganisaatioon kohdistuva kunnioituksen väheneminen ja poliisin arvostuksen katoaminen on yhteiskuntajärjestyksen ja yleisen turvallisuudenkin kannalta haitallinen asia, en toivoisi niin käyvän, mutta valitettavasti on nyt kyllä Seppo nakertanut ensisijaisesti omaa uskottavuuttaan, ei kiva.

Tiedoksi myös, että toki saa tulla kaatamaan vaikka kaikki 2 ha nyt kasvamassa olevat hamppuni kun valtiohan on varma ja maksukykyinen (?$!) ostaja, kyllä me kauppoihin päästään että ei paniikkia sen suhteen. Esim. siis jos 20 kg hampun simentä maksoi itselleni 160 e + kalustokulut + löpöt + työaika, siementuoton ollessa keskimäärin 1000 kg /ha(VTT:n kokeissa maksimituotto 3000kg/ha, minimituotto 700kg/ha) niin tuolloin riittää, jos hyvällä tuulella olen,että valtio tilittää minulle tältä satokaudelta tuon 16 000 euroa + muut kuluni että tältä pohjalta mennään sitten eikös juu. ja onhan se aika säälittävää jäädä poliisina valehtelusta kiinni paikallislehdessä vai olikos se nyt väärinymmärys vai mitä tane että kannabiskasvin kasvattaminenkin on jo laitonta.

Jotain fiksuuntumistahan tämä ala kaipaisi, yhteiskunnan kassasta otetut rahat tämän homman tutkinnan & puhelinkuunteluiden ym. seurannan osalta ovat olleet kuulemma melkoisen huikeat, vanhasta miljoonasta käteen jä'ävä vesiperä ei liene kovin kannattava asia, tämänkin vuoksi nyt koitetaan raapaista jotain kasaan että ei näyttäisi niin pahalta poliisin kannalta, lisäksi jo nyt on tullut selville, että itse oikeudenkäyntini aiotaan kuulemma hoitaa niin pienellä huomiolla kuin vain mahdollista.. Nuokin kaikki tähän keissiin menneet fyrkat esim. ennaltaehkäisevään päihdetyöhön korvamerkittyinä olisivat ehkä olleet hieman parempaan käyttöön osuneita sijoituksia.

voi olla kirjoitusvirheitä mutta nyt tuli puhelinsoitto ja lähden Jästipääanteron kanssa saunomaan & ryyppäämään & tappelemaan se on kivaa palataan

Viimeksi muokannut Urbancityboy : 27.06.2008 17:46 Perustelu: t- kirjain puuttui, jästipää-kirjoitettu pienellä
Vastaa lainaten