Viestiketju: patrollin moottori(t)
Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 25.06.2008, 17:30
swamber:n Avatar
swamber swamber ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 05.09.03
Sijainti: Vihanti, Finland.
Viestit: 680
Perusasetus

Tämmöstä on havaittu, jakopää eri hammastuksella jos eri öljysuodattimet eli vanhempi moottori patruunalla ja karkeampi hampainen jakopää, hammasrattaat vaihtokelposia. Vaparin ja turbon syöttöpumpun pyöräsä eri keskipakoennakot. Turbosa isompi öljynlauhdutin, öljypumppu ja kytkin. Turbosa paksumpi kannentiiviste ja muutama vesireikä enempi. Eli kaikki muut osat vaihtokelposia paitsi vaparin ja turbon imu/pakosarjojen sekotus ei onnistu muokkaamatta. Omasta mielestä paras sekotus tähän mennesä vaparin lohko, alimmat männänrenkaat pois, vaparin kannentiiviste, turbon syöttöpumppu+ennakkopyörä, öljypumppu, vauhtipyörä+kytkin ja garretin t3 issoimmilla siipikoilla. Vnt turbo ois parempi mutta kestävyys ongelmat kärsi liikaa. Vaparin pumpulla saa paremmat tyhyjäkäyntiväännöt ja hj60 toyotan pumppuki passaa reikään, vaparin elementti 6mm, turbon 6.5mm ja hj 7mm.
http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=236
Vastaa lainaten