Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 24.06.2008, 17:35
Morjenz:n Avatar
Morjenz Morjenz ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.11.06
Sijainti: Tuusula, Finland
Viestit: 1.806
Perusasetus

Kuten sanoin, itse hytti on hyvässä iskussa, apparin etulokasuojan alaosaa lukuunottamatta... Uskaltaiskohan tota Rough Countryn 3" settiä kokeilla. Iskarit, jouset, u-pultit yms kaikki kiinnikkeet 800e! Plus 60e niin sais päivitettyy 8000 iskarit 9000:siin... Kannattaakohan ottaa 9000 iskareilla?

HYDRO 8000 SHOCKS SET

* A great deal on rugged truck shocks
* These top performers feature radial-tuned velocity-sensitive valving plus tough urethane bushing for a smooth highway ride — even when subjected to the most grueling off-road conditions!
* Huge 1-3/8" piston, 9/16" high-carbon, hardened steel piston rod and big reservoir cylinder help prevent fade

The only choice when you want shocks...stand up to extreme terrain, hauling or driving style! Spring-loaded piston rod for consistent great performance. Giant twin-tube body, extra-large reserve capacity and 9-stage valving. With all-weather fluid and black dust boots. Set of 4 (2 front, 2 rear).






NITRO 9000 GAS SHOCKS

* Top performers…even when subjected to the most grueling off-road conditions
* Radial tuned and velocity-sensitive valved for a great highway ride!
* High-pressure gas charge (up to 200 psi) and spring-loaded piston rods ensure consistent performance and extended service life

The product of over 40 years of engineering excellence, these shocks are tough enough to stand up to almost anything. Radial-tuned velocity-sensitive 10-stage valving (coil spring adjusts to varying road conditions) plus durable urethane bushing for the smoothest ride. Big 1-3/8" piston (except where space limitations prohibit) and big reservoir cylinder to resist heat and eliminate fade. With all-weather fluid included. Dust boots not included.



Kummatkohan ois paremmat? Sit sellanen kysymys, että millasia Flatbedejä ootte rakennellut? Ensiksi ns "apurunko", jonka päälle vaneri, vai vaneri suoraan korinkorotuspalojen päälle? Kaikki tiedot ja vinkit flatbedistä ois plussaa, vai pitäsköhän eka rakennella jonkunsortin turvakaaret takaosaan ja vasta sen jälkeen tehdä vanerilava?

Niin ja senverran vielä, että mitenhän mahtaa noi etujouset kestää, etteivät heti painu (amerikassa ei tunneta bensa ja dieselkoneiden painoeroa ainakaan noissa jousiseteissä), pakat on valmistettu käsittääkseni Kanadassa... Vieläkun tossa on toi 12000lbs virveli keulilla, joka painaa ilman petiä jo muistaakseni 45kg!
__________________
Vaik mää en mistään mitään tiedäkkään!

Viimeksi muokannut Morjenz : 24.06.2008 17:38
Vastaa lainaten