Ulosoton nopeus riippuu siitä millä vaihteella sitä pyörittää, Vaihtoehtoja on viisi ja yksi toiseensuuntaan
Mutta joo kysymys taitaa olla itse ulosoton välityksestä, tarkkaa välityssuhdetta en tiä mutta samaa luokkaa se on tojotan kanssa, melko hitaasti se ykkösellä pyörii.
Tohatsussa ulosotto pyörii väärään suuntaan (pakilla sisään ja ykkösellä ulos) mutta vaijeri/narunhan voi laittaa rummulle alakauttakin.
Suunnan vaihtoa ei itse ulosotossa ole.
Ulosoton tumppia ei saa käännettyä taaksepäin ainakaan helposti.
Laatikoitten välityksiä en muista ulkoa tarkasti mutta,
1-n,3.5
2-?
3-?
4-1
5-n,0.8
jakolaatikko
nopea-n,1,3
hidas-n,2.4
Valmiita välitys sarjoja en tiä että olis saatavana, tai mitään muuta helppoa konstia muuttaa välityksiä. Yksi vaihtoehto vois olla volvon jakolootan(nopea-1 ja hidas-2.4) yhistäminen tohatsun laatikkoon.
Vaparin ja turbon tiivisteet ovat käsittääkseni samoja paitsi kannentiiviste.
Jos ei tarvikkeesta löydy niin merkkiliikkeestä ainakin.
Tehostinpumpun tehottomuuteen saattaa olla syynä siimapyörän puoleisen puslan väljyys.