Ja miten eroaa neljällä tai yhdellä ukolla se rastin hakeminen, ku se yks auto pitää kuitenki käyttää siellä rastilla. Meillä ainakaan oo koskaan ollu hankalaa löytää rastia, vaan päästä sinne.
Neljällä ukolla haettaessa noita rasteja !
jokainen voi olla eri rastia katsomassa yhtä aikaa ja valmiiksi katsoa ajolinjat, kuljettajan ei tarvi osallistua mihinkään muuhun kuin ajamiseen, kiinni jäätäessä on neljästä ukosta enemmän hyötyä kuin yhdestä, näitä on vaikka kuin paljon että miksi nejä on parempi kuin kaksi että sitä voi jokainen miettiä ihan ITE
Näissä suunnistuskisoissa ajellaan kuitenki yleisillä teillä, niin kyllä niiden autojen pitää olla siihen soveltuvia. Tietenki suunnistuksen kovin luokka vois olla joku traktoriluokka, jos saa trialprotopelin rekisteröityä traktoriksi niin sillonhan sillä saa ajaa tiellä.
No eikö se olisi sit ihan sama jos olisi se MAXMI nopeus? esim:50 KMh
Tää suunnistus on kuitenki ihan eri laji ku vaikka trial tai foff, miksi pitäs yrittääkkään samalla autolla osallistua, jos aikoo kovimman luokan huipulla kilpailla. Eihän Formula Offroadiakaan ajeta Formula ykkösellä, eikä ilmapistooliradalla ammuta haulikolla.
Tässä haetaan kustannus kuluja ei kaikilla ole varaa rakentaa 2 tai sit 3 autoa että sais ajella kisaa eri lajeissa.
PAINOTAN ETTÄ NÄILLÄ HAETAAN TASAPUOLISTA KILPAILUA KAIKKIA KOHTAA
|