Ei se ihan onneton ole
Oma rakkine mallia 2004. Tuntuu siltä, että vehkeessä on ihan luja peruskonstruktio, joka on pilattu halvimmilla kaupasta saatavilla komponenteilla. Hajoilee sellaisia osia,jotka yleensä kestävät auton iän. Vaihdettu mm.tuulilasinpyyhkimen moottori, voitelu kokoonpanossa unohtunut. Jumittaa, polttaa sen jälkeen palautuskytkimen kärjet ja ei kun vaihtoon. Palautuskytkimen rakenne kuin suoraan Kinder-munasta. Kytkimen pääsylinteri alkoi falskata n.120000 km lukemilla. Nesteet lopahti, kytkin ei irroita, ilmaamalla tilapäistä apua. Vaihdettu huollossa. Alustaa suojaa "koristemaalaus". Ruostuu aika mukavasti. Lavan yläreunassa oleva lista (josta korin yläosa alkaa) on mustaa rautaa.Ei ole raaskittu galvanoida. Niitit alkavat ruostua. Tavaratilan alaskäännettävästä askelmasta on unohtunut aluslevyt, pelti venyy ja pultit meinaa tulla läpi kun satakiloinen ukko hyppii askelmalla. Etuakselin "pallot" hapettuivat kahdessa vuodessa kuopille,meni takuuseen. Uudet eri näköiset. Olisikohan alkuperäiset unohtaneet käydä jossain kylvyssä? Toisaalta moottorista ei ole (vielä) pahaa sanottavaa. Ajettu 140000 asiallisesti, talvella esilämmitetty. Ei syö öljyä, ei vuoda mitään mihinkään. Ajossa ei eroa uuteen verrattuna. Meidän firmassa jokseenkin ainoa auto jota ei ole tarvinnut viedä hinausautolla pajalle alle 100 000km.Kulutus pysyy n. 10 L/100 km kaasujalan asennosta riippumatta. Ei sähkövikoja!!!!!!
|