Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 06.06.2008, 22:18
Tuomo Tuomo ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.04.08
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 788
Cool

Emmää khyl lähtis...


Omapaino on jo melkoinen valmiiks (n.3000kg), siihen kun lastaa vielä tarvittavat romut päälle niin ollaan helposti neljässä tonnissa... Tosin hyvinhän ne HJ:n painoset Susukitkin etenee
Hyvä kone, varsinkin vanhemmat 12venttiiliset, tehoa saa helposti lisää. Oma automaatti heikonlainen, manuaali varmasti luotettavampi. Edessä Dana 60, ihan ok akseli, tosin ei mikään pomminvarma noin painavassa autossa. Takana taitaa olla Dana 70..? Lukkoja saa vaikka minkälaisia Ameriikasta, samoin vaikka mitä muutakin tarpeellista. Vinssin on syytä olla niin suuri kuin kaupasta löytyy

Iso koko tekee tollasesta melko kankean käännellä, tietysti jos löytäis lyhythyttisen lyhyellä lavalla niin akseliväli pysyis vielä lähes inhimillisenä. Rengaskokoon on varmasti syytä panostaa,varsinkin leveyteen. Ite en kyllä tollasella ainakaan PäHäMa:n Venäjän safareille lähtis, "saattais" kyljet olla hieman aaltoilevat reissun jäljiltä. Ja Hautausmaasuon ylityksessä sais olla 44" pokkerit... Kevyessä maaseutumatkailussa pärjäis varmasti.

Kannattaa lukea Overdrivestä Totke-miesten juttuja, siellä on melkein 500 sivua Ramien ongelmanratkontaa, vaikka ei niistä kuuelma koskaan mitään hajoa..
Vastaa lainaten