Ja näin se homma etenee! Eli vika paikallistettu, korjattu ja remonttiolu(e)t nautittu.
Jos vastaisuudessa jollain on samanmoista vikaa, niin näköjään kannattaa lähteä tuolta alipainepuolelta vikaa hakemaan.. Toisaalta tuleepahan rempattua jarrut kunnolla kun alkaa toisesta päästä
Vikahan löytyi sitten viimein alipaineletkusta, vänkärin puolen akkutelineen alta, just ennen sitä paineenvarastointipurkkia.
Ko. letkussahan oli joku lämpösuojajuttu päällä, molemmat päät oli hyvässä kunnossa mutta sisällä keskellä oli hapertunut kohta joka pääsi vuotamaan jarrua polkaistessa.
Vuotokohdanhan kuuluu olla tietysti sen verran pieni, että ilman polkimen painamista se alipaine säilyy järjestelmässä.
Enää ei tarvis sitte ku kasata nuo puretut paineensäätökikkulat paikolleen ja ajella menemään. =voittajafiilis
Kiitokset kaikille henkistä tukea antaneille, täältä tähän.