Tiivisteen vaihdosta sen verran, että omassa 61:ssä ainakin oli aika tiukkaan kyrvähtänyt vanha tiiviste kiinni.
Liekö sitten laitettu jonkin sortin silkkaria yms. massaa vielä mukaan, piti Würthin jarruputsilla ja puutikulla rapsutella repaleista "jäämää" irti venttiilikopan tiivisteen urasta ennenkuin uskalsi uuden tiivisteen istuttaa paikoilleen.
Itse en ainakaan mitään douppinkiva laittanut, vaan pelkästään Nousevan Auringon liikkeestä ostetun alkuperäistiivisteen ja sillä hyvä. Nyt ajeltu about 1000 kilsaa ja hyvin on pelannu.
Vinkkinä sitten että tarkista KAIKKI ne letkujen kiristinpantojen mutterit kahteen kertaan, että ovat varmasti kireellä.
Ja samalla varmaan tarkistat/säädät venttiilien välykset kun koppa on irti?
-knucklebone nyybinä-
|