Ehdotuksia.
Moro.
Itse olen ajanut työkseni nyt muutamia vuosia sekä noita pikku pulla-kaappeja ja nykyään hiukan isompia autoja. Useampaa merkkiä olen ehtinyt urani aikana ajamaan ja todennut sen asian että kaikki ne hajoaa jostain jossain vaiheessa, jokaisessa on omat tyyppi vikansa, mutta pitkälle pääsee omalla käsittelyllä ja huoltamisella. Eli sinällään ei ole merkillä suurta merkitystä, paitsi että italian ihmeet ivecot on ongellamallisia, niissä on paljon sähkövikoja sekä muita outouksia. Ajoltaan iveco on yleensä hyvä ja hinnaltaan edullinen, mutta ylläpito on kallista. Muut merkit lienee mielestäni aika samalla lähtöviivalla, hankinnan yleensä ratkaisee jokaisen omat mieltymykset. Kaikkiin merkkeihin saa varaosia yleensä tarvikeliikkeistä joten ei senkään puoleen pitäis olla mitään ihmeellistä. Kannattaa käydä koeajamassa useampaa laitetta ja valkata vaan se mikä itsään eniten miellyttää. Tarkkana kannattaa toki noiden kanssa olla sillä useat tahtovat olla sit niitä kakku päältä kaunis, kun on ollut jako liikenteessä ja niillä on saatettu ajaa hyvinkin välittämättä mitään.
T: Mika
|