Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 26.05.2008, 18:04
ariman:n Avatar
ariman ariman ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 29.12.04
Sijainti: Eagle-City, Finland.
Viestit: 1.033
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja diakka Näytä viesti
onko jollain tarkempaa kuvaa noista korokepaloista,jos semmoset pystyis itse koneistamaan vaikka paksusta alumiinista,tuo 125e ei ole kyllä kallis vai onko tuo 125e kpl hinta?
kuinkaha tuo vaikuttaa noihin vetareihin kun menee aika jyrkkään kulmaa,vaikka saahan niitä uusia.....
Kyllä kai ton itekin voi koneistaa... eri asia kannattaako tuohon hintaan?

Hiluxi on vakiona keula reilusti alempana joten esim 1" palikat jolloin vakioiskaritkin riittää on aikas mukava viritys. Sauvoja saa silti kääntää löysemmälle olan takaa ja ulosjoustot lisääntyy aika paljon.
Asennuksen jälkeen kulmat säätöön. Kolmiotukien säätöpultit tuppaa ottamaan ruostetta helposti, omassa oli yksi jumissa joka aiheutti päänvaivaa+rahanmenoa. Irtosi lopulta päivän liottelulla ohkasella ölpällä ja 5kg hienosäätövasaralla. Ja mutteri+pultti uusiksi.
Jos on aikomus säätää pyörän kallistus vaateriin niin nuo epäkesko säädöt menee aika tiukalle, vakionahan tossa on pientä kallistusta joka ilmenee ulkolaitojen kulumisena, etenkin leveämmissä läskeissä.

Sauvoja väännellessä: Tunkkaa suurin paino pois keulasta aina kun vääntelet, kestää jengat paljon pidempään!
Yleisesti täällä viljelty ohje "käännä molemmista saman verran" on sitä ittiään: Eti tasainen paikka ja käännä sen mukaan että tulee vaateriin (päälle ajettava hallinosturi olisi tosi hyvä), esim helmoista tai runkopalkeista mittaamalla.
Vastaa lainaten