Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Iselleni on ihan sama vaikka akk säännöt tekisikin,
|
eli fia/akk hyväksymä kypärä ja tulenkestävä ajoasu pakolliseksi kulmakorpeen. 6. kaaret akk sääntö kirjoista ja 6. vyöt ja penkit fia/akk hyväksytyt. ilman näitä ei asiaa kulmakorpeen.
näähän onkin normaalia ralli harjoitus vehkeissa samaako toivot offroadiin ns. harjoitteluun.
Note! This message was posted anonymously!
|
Aivan turha provo heitto nyybiltä,mutta kommentoidaan kumminkin
Riippuu aika paljon siitä minkä "luokan" auto on ja millaisissa maastoissa ajetaan.
-tulenkestävää asua ei taideta vaatia kuin Foff luokassa? (Kulmassa ei taida olla paljon alueita ko.luokan laitteille?)
-kaaret AKK:n sääntöjen mukaan pakollisia vasta Trial Modified luokasta alkaen,mutta eiköhän Kulmastakin löydy paikkoja missä saa auton nurin,niin että menee katto kasaan kojelautaa myöten.("niin mutta jos ei mene ajamaan pahoihin paikkoihin" heh,heh...)
-kilpailukäyttöön tarkoitetut penkit vaaditaan vasta Modified luokasta alkaen?Huippu kisapenkkejä tärkeämpää minun mielestä on käyttää turvavöitä,sattuu nimittäin pirusti,kun lentää auton kaatuessa apukuskin puolen katonnurkkaan niskat edellä.(yksi kerta riitti minulle)
-kypärän käyttö on minun mielestä järkevää silloin kun aletaan oikeasti harjoitella trialia.Safari/sunnuntaiajelulla lasten ja vaimon kanssa ei tarvitse käyttää.(Osataan itse ajatella ajetaanko harjoitusta vai safaria)
Lopuksi kysymys että lähtisiköhän nyybi itse oikeasti harjoittelemaan oikealla ralliautolla ilman kypärää?(peltoajelut äidin autolla on eria asia kuin oikea harjoittelu)
Yritetään pitää offroadiin liittyvät onnettomuudet poissa iltapäivälehtien lööpeistä,se ei edesauta lajin kehitystä ja uusien ajoalueiden saamista.
Suzuki "Longtail Rabbit"
Tiny Tools Racing
Edit: oikolukua
Edited by - Racingrabbit on 16/05/2008 08:06:04