Näytä yksittäinen viesti
  #14  
Vanha 12.05.2008, 18:31
Hilari Hilari ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 28.05.06
Sijainti: Oulun seutu
Viestit: 217
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Näin Holysmoke.fi foorumeilla:

kyllä tuo garretin tekele on keskiosa on samaa sarjaa kun gt20 garretti
ja
Eli näistä tähän mennessä tehdyistä selvityksistä voisi päätellä tuon olevan GT2052S

No enikeis, tuota tarvis ruveta hiluxiin istuttamaan..

eli mistä pakosarjan laippa?
Ja miten öljyn paluu, en haluis ottaa öljypohjaa irti, joutunee purkamaan etuperänkin veke?
Paineenhan vois kait ottaa putsarin jalasta, heittää öljykellon koneen takaosaan, missä on paikka ja paine tuosta vanhasta kellon liitännästä?

vm.91 Hilux 4WD
vm.91 L200 4WD
Joo ota öljyn paine vaikka siitä missä se öljykello on tai helpommin otat sen kun annat kellon olla ja otat samasta linjasta taaempaa ropun pois ja siitä öljy turbolle. Paluu sitten öljypohjaan, en muista tarkkaan, mutta eikös siinä ole öljypohjassa sellainen tasovajti kyljessä? Ota se pois (4 pultti) ja tee siihen paluu tai sitten nosta motti pois ja käytä öljypohja irti ja tsekkaa samalla alakerta jos kone kovin ajettu... Sen öljyn paluun voi toki laittaa samaan mihin alipainepumpun paluu menee, mutta ei hyvä ja ahdistaa varmasti (8mm reikä kun tarvis väh. 15mm). LAippoja saa mm. turbodiesel.no-ip.com fooruminlta hatilta pakosarjan tekoon ja voihan niitö poltattaa jossain pajassa missä on optinelukija, piirrät valkoiselle paperille mallin niin lukija seuraa sun raaputusta homma etenee...

Vastaa lainaten